Ilmoittautuminen on nyt auki

1.7.2022

Ilmoittautuminen Turun Riennon Voimistelu ry:n lasten, nuorten ja aikuisten voimistelujoukkueisiin ja aikuisten ryhmäliikuntatunneille on nyt auennut!

Tuntimme pidetään tuttuun tapaan lähellä Turun keskustaa lähikouluilla tai seuramme omassa salissa. Liikuntapaikkojen osoitteet löydät tästä.

Syyskausi käynnistyy viikolla 35!

Ilmoittautuminen TRV:n tunneille

Ilmoittautuminen tapahtuu Hoika-järjestelmän kautta, jonne pääset Ilmoittautuminen-sivun kautta. Toimi nopeasti - joukkueet ja ryhmät täyttyvät ilmoittautumisjärjestyksessä. Kannattaa ilmoittautua varasijalle, peruutuspaikat ovat mahdollisia.

Jos et ole aikaisemmin osallistunut seuramme järjestämille voimistelu- ja ryhmäliikuntatunneille, löydät Ilmoittautuminen-sivulta selkeät ohjeet kuinka sinun tulee toimia. Vastaamme mielellämme sinua askarruttaviin kysymyksiin, joten ota yhteyttä verkkosivujemme kautta tai laita meille viestiä osoitteeseen trvoimistelu@gmail.com. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian!

Voimistelujoukkueet syksyllä

• Satujumppa-ryhmä vuosina 2017-2018 syntyneille pikkuvoimistelijoille. Ryhmä harjoittelee tiistaisin klo 17-18.
  • Aava-joukkue vuosina 2015-2016 syntyneille pikkuvoimistelijoille. Joukkue harjoittelee tiistaisin klo 18-19.
  • Aurelia-soveltavan voimistelun joukkue lapsille ja nuorille. Harjoitusaika vahvistuu lähempänä kauden alkua.
  • Amelia-joukkue vuosina 2013-2014 syntyneille voimistelijoille. Joukkue harjoittelee kaksi kertaa viikossa.
  • Aurora-joukkue 2011-2012 syntyneille voimistelijoille. Joukkue harjoittelee kaksi kertaa viikossa.
  • Tanssillisen voimistelun Aisha-joukkue yli 18 vuotiaille voimistelijoille. Joukkue harjoittelee kaksi kertaa viikossa.

Ryhmäliikuntatunnit syksyllä

• Kuntojumppa eläkeläiset, maanantaisin klo 16-17