Seuratoimijaksi

Haemme joukkoomme uusia vapaaehtoisia

Kiinnostaako urheiluseuratoiminta harrastuksena? Oletko innostunut talkootöistä, tai haluatko oman liikuntaharrastuksesi ohella olla mukana kehittämässä voimisteluseuraa?

Seuramme ei voisi toimia ilman vapaaehtoisia. Hallituksessa toimii tällä hetkellä viisi reipasta jäsentä, joten uudet jäsenet ovat tervetulleita!

Millaista seuratoiminta on TRV:ssä?

• Pidämme kokouksia noin kerran kuukaudessa, kilpailujen lähestyessä tarvittaessa hieman useammin.
  • Järjestämme voimistelukilpailut noin 2-5 vuoden välein.
  • Kokouksissa kehitämme ja suunnittelemme tuntivalikoimaa, markkinointia, teemme varustehankintoja, mietimme yhteistyökuvioita, organisoimme kilpailuja, jaamme ideoita, kommunikoimme avoimesti ja etsimme ratkaisuja haastaviin tilanteisiin.
  • Voit osallistua ilmaiseksi seuramme ryhmäliikuntatunneille.
  • TRV:n tavoitteena on vahvan ja osallistavan seurahengen luominen.
  • Oman mielenkiintosi mukaan, voit osallistua esimerkiksi nettisivujen ja sosiaalisen median kehittämiseen, kilpailujen organisointiin, uusien tuntien, ryhmien ja tempausten ideointiin tai jäsenviestinnän kehittämiseen.

Kiinnostuitko? Täytä alla oleva lomake tai kysy lisätietoja seuratoiminnasta hallituksemme puheenjohtajalta Vilmalta (trvoimistelu@gmail.com).

Hae vapaaehtoiseksi

Olen kiinnostunut

Sykkiikö sydämesi seuratoiminnalle? Kerro lisää itsestäsi! Esimerkiksi urheilukokemuksistasi, koulutuksestasi ja muuten omasta taustastasi.

0400-262733 (arkisin klo 17 jälkeen)