Ilmoittautuminen kevään 2024 tunneille aukeaa 1. joulukuuta klo 12.00.

Sähköinen jäsenpalvelu Hoika toimii seuramme ilmoittautumispalveluna ja jäsenrekisterinä. Voit rekisteröidä itseni palveluun alapuolella olevien linkkien kautta.

Rekisteröitymisen yhteydessä saat itsellesi käyttäjätunnuksen ja salasanan, joilla voit kirjautua palveluun. Jäsenpalvelussa pystyt ilmoittautumaan tunneille, luomaan jäsenmaksun ja muokkaamaan omia tietojasi.

Sähköiseen jäsenpalveluun rekisteröidytään ainoastaan kerran, joten jos olet rekisteröitynyt jo aikaisemmin, ovat käyttäjätunnuksesi edelleen voimassa. Käyttäjätunnuksesi on oma sähköpostiosoitteesi tai Etunimi Sukunimi. Jos olet unohtanut salasanasi tai et tiedä sitä, voit pyytää sen uudestaan kohdasta ’Tilaa uusi salasana’.

Yhdellä ilmoittautumisella varaat itsellesi paikan koko kaudeksi

Voit osallistua ryhmäliikuntatunneillemme 6 euroa/tunti tutustumishintaan, jolloin sinun ei tarvitse ilmoittautua tunnille jäsenpalvelun kautta. Emme pysty kuitenkaan varmistamaan, että tunneilla on aina tilaa jos osallistut ilman ilmoittautumista.

Emme ota vastaan puhelin- tai sähköposti-ilmoittautumisia, mutta vastaamme mielellämme kaikkiin askarruttaviin kysymyksiin. Ota yhteyttä ja pistä viestiä!

Siirry tästä sähköiseen jäsenpalveluumme:

Ilmoittautumisohjeet voimistelu- ja ryhmäliikuntatunneillemme

Klikkaa kuvaa hiiren oikealla suuremmaksi

Katso onko ryhmässä vielä tilaa

Klikkaamalla nimeä saat lisätietoja kyseisestä tunnista tai joukkueesta. Vihreiden sulkujen sisällä oleva luku kertoo kuinka monta paikkaa on vielä vapaana ("Jonotuspaikkoja (0)" tarkoittaa että tunti on täynnä.)

klikkaa logoa ilmoittautuaksesi tunneille!

0400-262733 (arkisin klo 17 jälkeen)