Näin ostat lisenssin

Lisenssi on voimassa 1.9.-31.8.

Suomen Voimisteluliiton sääntöjen perusteella jokaisella kilpailuihin ja tapahtumiin osallistuvalla urheilijalla on oltava voimassa oleva lisenssi.

Kaikkien voimistelijoiden tulee hankkia itse Voimisteluliiton lisenssi. Jos et ole täysin varma siitä mikä lisenssi sinun tulee hankkia, ota yhteyttä valmentajaasi tai laita viestiä trvoimistelu@gmail.com.

STARA-tapahtumiin osallistuvat: Stara-lisenssi
Harrastesarjat: Harrastelisenssi
8-10v., 10-12v., sekä kilpasarjat: Lisenssi B
SM-sarjat: Lisenssi A

Siirryt Hoika -jäsenrekisteriin klikkaamalla logoa
  1. Kirjaudu sisään omalla käyttäjätunnuksellasi Hoika -jäsenrekisteriin klikkaamalla Hoika -logoa
  2. Valitse "Lisenssien osto" vasemmassa reunassa olevasta valikosta
  3. Valitse "Urheilija"
  4. Tarkista omat henkilötietosi ja täydennä tarvittavat tiedot. Kun tietosi ovat oikein, paina "tallenna"
  5. Valitse oikea laji, esimerkiksi "JV joukkuevoimistelu"
  6. Valitse oikea lisenssi. Jos et ole varma mikä on sinulle oikea lisenssi, kysy asiaa joukkueesi valmentajilta tai ota yhteyttä.
  7. Valitse haluatko ostaa lisenssin vakuutuksen kanssa vai ilman vakuutusta. Jos et ota vakuutusta, tulee sinun hankkia se jostain toisesta paikasta. Turun Riennon Voimistelu ei vakuuta seuran urheilijoita.
  8. Viimeinen sivu on yhteenveto. Tarkista tiedot ja tee tarvittaessa muutoksia. Kun kaikki on ok, paina hyväksy. Voit maksaa laskun heti hyväksymisen jälkeen.

Lisätietoja lisensseistä löydät Voimisteluliiton sivuilta: www.voimistelu.fi

Alla kuvalliset ohjeet lisenssin ostoa varten:

Lisensseihin liittyvissä ongelmatilanteissa ota yhteyttä: lisenssit@voimistelu.fi

Turun Riennon Voimistelu ry
trvoimistelu@gmail.com
0400-262733 (arkisin klo 17 jälkeen)
Uudenmaankatu 16, 20500 Turku