Strategia ja visio

Visio

Turun Riennon Voimistelu ry tarjoaa monipuolisia ja motivoivia voimistelu- ja ryhmäliikuntatunteja, ja ohjaajat ovat ammattitaitoista. Harrastajamäärää kasvatetaan ja seuratoimijat sitoutuvat itsensä ja seuran kehittämiseen.

Missio

Tarjoamme monipuolista, hyvinvointia tukevaa liikuntaa kaikille sekä iloa ja elämyksiä urheilun ja seuratoiminnan parissa.

Tarjoamme harrastetason voimistelutoimintaa turkulaisille lapsille, nuorille ja aikuisille. Seuraamme pääsee mukaan voimistelemaan aiemmasta kokemuksesta riippumatta – tarvitset vain motivaatiota, intoa ja halua oppia uutta!

Tarjoamme matalan kynnyksen laadukasta liikuntatoimintaa aikuisille liikkujille ryhmissä, joissa on kannustavat, motivoivat ja ammattitaitoiset ohjaajat.

Arvot

Toimintamme pohjautuu arvoille, jotka näkyvät päivittäisessä toiminnassamme.

• Ilo ja elämykset
  • Hyvinvointia ja liikuntaa kaikille
  • Yhdessä tekeminen

Vastuullisuusohjelma

Suomen Voimisteluliiton jäsenseurana noudatamme Voimisteluliiton ohjeistuksia ja linjauksia vastuullisuudesta niin seuran hallinnossa, tapahtumien järjestämisessä kuin päivittäisessä ohjaus- ja valmennustyössä.

Seuramme toimintaympäristö on turvallinen, positiivinen ja oppimista tukeva. Seurassamme onnistutaan, menestytään ja koetaan elämyksiä yhdessä tehden! Tarjoamamme voimistelutoiminta on laadukasta ja vastuullista. Pohjaamme toimintaamme Turun Riennon Voimistelun arvoihin sekä. urheiluyhteisön yhteiseen vastuullisuusohjelmaan ja reilun pelin periaatteisiin

Kaikki voimistelutoiminnassa mukana olevat henkilöt ovat sitoutettu noudattamaan näitä periaatteita.

Jos kohtaat epäasiallista käytöstä ole yhteydessä vastuullisuusyhteyshenkilöön:

Vilma Yli-Kauhaluoma