Turun Riennon Voimistelu ry

Tilaa TRV:n kannatustuote, musta kankainen kangaskassi. Kassin hinta 20 e. Paina kuvaa lukeaksesi tuotteesta lisää.

TRV on harrastevoimistelua ja -liikuntaa tarjoava seura, joka on liikuttanut turkulaisia ja lähikuntien asukkaita jo vuodesta 1908 lähtien.

Löydät meidät läheltä kotiasi, sillä suurin osa liikuntatunneistamme järjestetään lähialueiden kouluilla ja Turun Riennon kerhotilassa Uudenmaankadulla.

Tarjoamme harrastetason ryhmäliikuntaa ja voimistelua lapsille, nuorille ja aikuisille. Seuraamme pääsee mukaan voimistelemaan aiemmasta kokemuksesta riippumatta – tarvitset vain motivaatiota, intoa ja halua oppia uutta!

Valikoimaamme kuuluu myös matalan kynnyksen laadukasta ryhmäliikuntaa aikuisille ryhmissä, joissa on kannustavat, motivoivat ja ammattitaitoiset ohjaajat.

Liikunta jatkuu seurassamme läpi elämän

Seuramme nuorimmat jäsenet ovat 3 vuotiaita ja vanhimmat lähemmäs 80 vuotiaita, jotka pystyvät harrastamaan monipuolisesti tutussa ja turvallisessa seurassamme.

TRV:llä työskentelee viikoittain monta reipasta valmentajaa ja ohjaajaa, joista osa on aloittanut voimistelu-uransa Turun Riennon Voimistelun lasten voimistelussa. Myös hallitus koostuu vanhoista rientolaisista voimistelijoista, jotka ovat ottaneet ensimmäiset askeleensa voimistelun parissa TRV:n Satujumppa-tunneilla.

Seuratoiminnassa tärkeintä on yhteisöllisyys, se synnyttää pitkäaikaisia ystävyyksiä rakkaan lajin parissa.

Olisitko kiinnostunut turkulaisen voimisteluseuran toiminnan kehittämisestä, tapahtumien järjestämisestä tai vain mukavasta yhteisestä tekemisestä? Hae mukaan seuramme toimintaan!

Turun Riennon Voimistelu on Suomen Voimisteluliiton jäsen. Aikuisliikunnallamme on toiminnan laadusta kertova Tähtiseura-tunnus.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Turun Riennon Voimistelu ry
trvoimistelu@gmail.com
0400-262733 (arkisin klo 17 jälkeen)
Uudenmaankatu 16, 20500 Turku