Hinnasto

Hinnat päivitetty 1.7.2023

Kaudella 2023-2024 voimistelun ja ryhmäliikunnan puolivuosittaiset kausimaksut määräytyvät seuraavasti:

VOIMISTELU
Lapset ja nuoret
(alle 18-vuotiaat)

VOIMISTELU
Aikuiset
(yli 18-vuotiaat)

RYHMÄLIIKUNTA

1 x viikossa 80 €

1 x viikossa 90 €

1 x viikossa = 65 €

Kaksi tai useampi treenikerta viikossa 95€ (Ei koske kursseja. Kursseille ilmoittaudutaan erikseen ja maksetaan erillinen lasku.)

Ilmoittaudu kaikkiin haluamiisi ryhmiin Hoikassa. Jos ilmoittaudut useampaan kuin kahteen ryhmään, ole yhteydessä trvoimistelu@gmail.com.

2 x viikossa 105 €

2 x viikossa 115 €

3 x viikossa 180 €

3 x viikossa 190 €

Kausimaksun lisäksi jäseniltämme peritään kerran vuodessa maksettava 10 euron suuruinen seuran jäsenmaksu. Maksu veloitetaan kerran vuodessa, vuoden ensimmäisen ilmoittautumisen yhteydessä.

Lue tästä mitä voimistelun kausimaksuihin sisältyy.

Tutustumis- ja kertamaksut

Uudet jumpparit voivat tulla tutustumaan TRV:n voimistelu- ja ryhmäliikuntatunneille kerran ilmaiseksi.

Jäsenet voivat halutessaan käydä kokeilemassa muita ryhmäliikuntatunteja 6 euron kertamaksulla. Tutustumis- ja kertamaksut maksetaan tunnin alussa suoraan ohjaajalle. Kertamaksu ei koske kursseja.

Jäsenmaksu

Kausimaksun lisäksi jäseniltämme peritään kerran vuodessa maksettava 10 € suuruinen seuran jäsenmaksu. Maksu veloitetaan kerran vuodessa, vuoden ensimmäisen ilmoittautumisen yhteydessä.

Alennukset

Opiskelija- ja eläkeläiskortilla saa 5 € alennuksen. Voimistelutunteja koskien myönnämme sisaralennuksia. Ei koske kursseja tai kertamaksuja.

Jos aloitat voimistelemisen joukkueessa kesken kauden (syksyllä syysloman jälkeen ja keväällä talviloman jälkeen), saat kausimaksusta 25 % alennuksen.

Vakuutus

Voimistelijoita tai ryhmäliikunnan jumppareita ei ole vakuutettu Turun Riennon Voimistelu ry:n puolesta. Voimistelutapahtumiin ja -kilpailuihin osallistuminen vaatii voimistelijalta erikseen ostettavan Voimisteluliiton lisenssin, jonka yhteydessä tulee hankkia myös vakuutus. Lisätietoja Voimisteluliiton lisensseistä ja vakuutuksista: lisenssit. Kysy valmentajalta ohjeet oikean lisenssin ostoon.

Kilpailuasut

Kilpailevat voimistelujoukkueet hankkivat kilpailuihin erikseen myös esiintymis- tai kilpailupuvun. Puvun hinta tulee maksettavaksi kausimaksun lisäksi, ja sen suuruus riippuu kilpailusta ja joukkueesta. Tiedustele lisätietoja puvuista valmentajaltasi.

Muistutukset

Tarkistamme tunneillemme osallistuvien ilmoittautumis- ja laskutustilanteet 3 kertaa kaudessa (helmi-, maalis- ja huhtikuussa sekä syys-, loka- ja marraskuussa), ja lähetämme laskumuistutukset, jos Hoika-järjestelmän kautta toimitettua laskua ei ole maksettu.

Haluatko maksuaikaa?

Haluatko maksaa laskusi osissa? Ota meihin mahdollisimman pian ilmoittautumisen jälkeen yhteyttä ja sovitaan yhdessä eräpäivistä! Sähköpostimme on trvoimistelu@gmail.com

Maksuvälineet

Meillä käy maksuvälineenä käteinen, maksukortit, liikuntasetelit (Smartum ja tyky), SmartumPay ja EazyBreak.

Pidätämme oikeudet muutoksiin.

0400-262733 (arkisin klo 17 jälkeen)