Voimistelu

Kevätkausi 8.1.2024 alkaen

Haluaisitko aloittaa voimistelemisen Turun Riennon Voimistelussa?

Tutustu alta joukkueisiimme ja aloita harrastus seurassamme! Joukkueisiin voi hakea, vaikkei voimistelijalla ole aikaisempaa voimistelukokemusta - haluamme tarjota voimistelun iloa ja riemua kaikille Turun ja lähialueiden liikkujille.

Ilmoittautuminen kevään tunneille on auki!

AAVA (2015-2016)

Tutustu joukkueeseen⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

AISHA (yli 20-vuotiaat)

AURELIA (soveltava liikunta)

AMELIA (2013-2014)

Tutustu joukkueeseen

Turun Riennon Voimistelu ry:llä on yli 100 vuotiaat perinteet joukkuevoimistelussa. Olemme ihmisen kokoinen turkulainen lähiseura, joka pyrkii liikuttamaan kunnosta, iästä tai sukupuolesta riippumatta. Seuramme missio on tarjota voimistelusta kiinnostuneille mahdollisuuden harrastaa rakastamaansa lajua sekä edetä ja kehittyä voimistelijana.

Koulutetut valmentajamme tarjoavat yksilöllistä ja ammattitaitoista ohjausta pienten ryhmäkokojen ansiosta.

Seurassamme voimistelijan polku alkaa lasten satujumpasta ja etenee voimistelun alkeisvalmennusjoukkueiden kautta joukkuevoimisteluun. Kaikissa joukkueissa panostamme joukkuevoimistelun perustaitojen opetteluun ikäryhmän, tason ja tavoitteiden mukaisesti.

Tunnit pidetään lähellä Turun keskustaa hyvien kulkuyhteyksien varrella. Viikkoharjoitusten lisäksi voimistelujoukkueilla saattaa olla viikonloppuisin voimistelukilpailuja ja lisätreenejä. Voimistelujoukkueet voivat halutessaan harjoitella kevät- ja syyskauden lisäksi myös kesäisin.

Turun Riennon Voimistelu ry
trvoimistelu@gmail.com
0400-262733 (arkisin klo 17 jälkeen)
Uudenmaankatu 16, 20500 Turku