Sääntömääräiset kokoukset

Turun Riennon Voimistelu ry:n sääntömääräiset vuosikokoukset järjestetään kaksi kertaa vuodessa. Yhdistyksen kokouksessa jokaisella 15 vuotta täyttäneellä varsinaisella jäsenellä on äänioikeus ja jokaisella äänioikeutetulla on yksi ääni. Äänioikeutta ei voida siirtää valtakirjalla.

Milloin jäsen haluaa saada jonkin asian yhdistyksen kokoukseen käsiteltäväksi, tämän tulee tehdä kirjallinen esitys hallitukselle.

Syyskokouspäivä 2023

Turun Riennon Vomistelu ry:n syyskokous järjestetään maanantaina 20.11.2023 klo 19 Turun Riennon kerholla osoitteessa Uudenmaankatu 16.

Yhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita kokoukseen.

Esityslista löytyy Esityslistat-sivulta viikkoa ennen kokousta.

Turussa marraskuun 13. päivänä, 2023
Turun Riennon Voimistelu ry
Vilma Yli-Kauhaluoma, puheenjohtaja

Kevätkokouspäivä 2024

Turun Riennon Vomistelu ry:n kevätkokous järjestetään maanantaina 18.3.2024 klo 19.

Yhdistyksen jäsenet ovat tervetulleita kokoukseen. Kokouspaikkaa voi tiedustella sähköpostitse trvoimistelu@gmail.com.

Esityslista löytyy Esityslistat-sivulta viikkoa ennen kokousta.

Turussa maaliskuun 11. päivänä, 2024
Turun Riennon Voimistelu ry