Usein kysyttyjä kysymyksiä

Haluan aloittaa jumpat Turun Riennon Voimistelussa, kuinka toimin?

Tervetuloa jumppaamaan kivaan seuraan! Käy tutustumassa aikatauluumme ja sen jälkeen pääset muutamalla klikkauksella ilmoittautumaan sinua kiinnostaville tunneille.

Ilmoittautuminen tapahtuu seuran nettisivujen kautta. Valitse sieltä sinua kiinnostavat tunnit ja hyppää mukaan! Voit tulla mukaan milloin vain ja mille tunnille tahansa ostamasi kausimaksun mukaisesti.

Jos tulen kokeilemaan tuntia (kertamaksulla tai liikuntasetelillä), pitääkö minun ilmoittautua?

Ei tarvitse. Maksun voit suorittaa opettajalle (käteisellä tai liikuntasetelillä) ja mikäli haluat tunnin jälkeen ilmoittautua mukaan, voit tehdä sen sähköisesti Hoika-järjestelmän kautta tästä linkistä

Missä Turun Riennon Voimistelun kerho sijaitsee?

TRV:n kerho sijaitsee lähellä Turun keskustaa, Kupittaan puiston laidalla osoitteessa Uudenmaankatu 16, 20500 Turku. Katso sijainti kartalla

Jos olet tulossa keskustasta bussilla, pääset parhaiten perille busseilla nro 3, 7 ja 13. Autoille ei ole omaa parkkipaikkaa, mutta lähikaduilla on aina hyvin tilaa.

Kerhon viereiselle sisäpihalle Uudenmaankadulla ei saa pysäköidä.

Lapseni tanssii innoissaan kotona ja haluaisimme tulla testaamaan tanssituntia. Emme haluaisi maksaa koko kausimaksua etukäteen, kun en tiedä innostuuko sittenkään – miten toimimme?

Suosittelemme, että lapsesi menee ensin kokeilemaan voimistelutunnille ja ilmoittautumaan vasta sen jälkeen. Voit laittaa meille myös viestiä (trvoimistelu(a)gmail.com), vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin.

Voinko käydä suihkussa tunnin jälkeen?

Koulujen suihkuja saa käyttää, mutta kouluilta on poistuttava n. 30 min kyseisen jumppatunnin jälkeen. TRV:n kerholla on kaksi suihkua, joita voi myös käyttää. Muista, että seuraava tunti voi alkaa heti oman tuntisi loputtua ja kerholla on vain yksi pukuhuone, jossa suihku sijaitsee.

Molemmat lapseni voimistelevat TRV:llä, enkä pysty maksamaan kausimaksuja yhdellä kertaa. Onnistuuko osissa maksaminen?

Kyllä. Otathan siis yhteyttä rahastonhoitajaamme yhteydeottolomakkeemme kautta ja sovi asiasta hänen kanssaan.

Mitä ryhmäliikuntatunneille tulisi ottaa mukaan?

Tunneille on hyvä ottaa mukaan oma jumppamatto tai muu alusta, sisäliikuntajalkineet, hikipyyhe ja vesipullo. Kahvakuulatunneilla voi käyttää omia kahvakuulia, mutta voit lainata sellaisen myös seuraltamme. Kesän mahdollisia Kahvakuula -tunteja varten lainakuulan voi noutaa TRV:n kerholta (Uudenmaankatu 16, 20500 Turku) 15min ennen tunnin alkua.

Mihin kausimaksut menevät?

Kausimaksuilla katetaan ohjaajiemme palkat ja sen sivukulut, koulutukset sekä salivuorojen vuokrat. Investoimme usein myös uusiin treenivälineisiin (jumppamattoja, sauvakävelykeppejä jne), jotta tunneillemme osallistuvien liikuntakokemus paranee entisestään.

0400-262733 (arkisin klo 17 jälkeen)