Seuratuotteet ja -vaatteet

TRV kannatustuote

Haluamme liikuttaa lapsia, nuoria ja aikuisia ja tarjota kaikille mahdollisuuden löytää itselleen mieluisan harrastuksen. Tavoitteenamme on luoda harrastusmahdollisuuksia kaiken ikäisille harrastajille aikaisemmasta kokemuksesta riippumatta.

Vomistelu kuuluu kaikille!

Voit tukea seuramme toimintaa muun muassa ostamalla kannatustuotteen: seuran logolla varustetun kangaskassin.

TRV kangaskassi  20€

Näin kannatustuotteen tilaaminen tapahtuu:

1. Täytä alla oleva tilauslomake.
  2. Maksa kannatustuote tilisiirrolla:
    tilinumero FI35 1525 3000 000602
    saaja Turun Riennon Voimistelu ry
    viesti Etunimi ja sukunimi / kannatuskassi
  3. Lähetämme kangaskassin kuukauden lopussa postitse, kun tilisiirto on vahvistettu.

Musta, 100 % puuvillaa, kyljessä TRV:n logo ja seuran nimi valkoisella.

Tue seuramme toimintaa hankkimalla TRV kangaskassi-kannatustuotteen itsellesi. Kannatustuotteista saatu tuotto suunnataan seuran toimintaan, muun muassa tilavuokriin, valmentajien palkkoihin ja välinehankintoihin.

Tilaa itsellesi TRV kangaskassi-kannatustuote

Verkkokauppa

Hanki verkkokaupastamme vaatteet ja varusteet treeneihin sekä vapaa-ajalle. Valikoimasta löytyy sekä lasten että aikuisten tuotteita (mm. tuulitakki, tpaitoja, toppeja, legginsit, juomapullo), joissa loistaa TRV:n pirteä vihreä väri! Seuratuotteiden tilaaminen ei vaadi seuran jäsenyyttä.

Tilaaminen on helppoa - valitse tuotteiden koot, kappalemäärä ja mahdollinen värivaihtoehto, jonka jälkeen tuotteet toimitetaan haluamaasi osoitteeseen (esim. suoraan kotiisi).

Voimistelija - selvitä valmentajaltasi onko joukkueellasi yhteistä treeni-/tai edustusasua, joka kaikkien tulee hankkia.

Jos verkkokaupasta (sportiro.fi) tilattu tuote on viottunut, otathan heihin yhteyttä: info@sportiro.fi

Klikkaamalla kuvaa siirryt verkkokauppaan

Piruetti - Liikkujan oma kauppa

Piruetin Turun liikkeestä Turun Riennon Voimistelun jäsenille -10 % alennusta.

Alennuksen saat kertomalla voimistelevasi Turun Riennon Voimistelussa (tai näyttämällä kuitin maksetusta Turun Riennon Voimistelun kausimaksusta).

www.piruetti.fi

0400-262733 (arkisin 17 jälkeen)