Valmennusjärjestelmä

Turun Riennon Voimistelu ry:ssä toteutetaan joukkuevoimistelun ikäkausijärjestelmää. Tavoitteenamme on, että seurastamme löytyy vähintään yksi voimistelujoukkue jokaiseen ikäkauteen.

Valmennusjärjestelmämme tavoitteena on taata kaikille turvallinen harjoittelu omalla taitotasollaan ja oman motivaation mukaan.

Periaatteenamme on, että kaikki seuramme jäsenet voivat osallistua toimintaamme tasavertaisina omien kykyjensä, tasonsa ja motivaationsa mukaan. Kaikkia kannustetaan tasapuolisesti, heitä arvostetaan ja he saavat palautetta omasta onnistumisestaan rakentavasti ja positiivisessa hengessä.

Voimistelijan ura- ja kehityspolku seurassamme

Alla olevasta infografiikasta näet tiivistetysti eri ikäkausien harjoitusmäärät, esiintymis- ja kilpailumahdollisuudet ja voimistelulliset tavoitteet yksinkertaistetusti. Tarkemmat ryhmäkohtaiset tiedot saat joukkueen valmentajalta.

Pidätämme oikeudet muutoksiin