Ilmoittautuminen kevään tunneille on auki!

17.12.2021

Tervetuloa liikkumaan ja urheilemaan Turun Riennon Voimistelu ry:n ryhmäliikuntatunneille ja voimistelujoukkueisiin. Alla olevien linkkien kautta voit tutustua tarkemmin seuramme voimistelujoukkueisiin ja heidän aikatauluihin, sekä ryhmäliikuntatunteihin ja niiden tuntikuvauksiin. Tästä linkistä pääset kevään 2022 aikatauluun.

Kevään viikkoaikataulu pyörähtää käyntiin maanantaina 10.1.2022.

Ilmoittautumalla tunneille Hoika-järjestelmän kautta varaat paikkasi tunneiltamme. Tunnit täyttyvät nopeusjärjestyksessä, eli paikkoja ei ole esimerkiksi varattu edellisen kauden jumppareille. Toimithan siis nopeasti varmistaaksesi paikkasi haluamiltasi ryhmäliikuntatunneilta tai voimistelujoukkueesta!

Tutustu verkkosivuihimme! Löydät verkkosivuiltamme kattavasti tietoa tunneista, lajeista ja seuramme toiminnasta. Jos sinulle tulee mieleen jotain kysyttävää, ota meihin yhteyttä verkkosivujen kautta tai laita sähköpostia osoitteeseen trvoimistelu@gmail.com.

Tervetuloa mukaan TRV:n tunneille!

Huom! Satujumppa Minit- ja Satujumppa-ryhmät sekä keskiviikon Lihaskunto- ja Kehonhuolto-tunnit aloittavat harjoitukset vasta viikolla 3.

Starttaa kevätkausi vauhdikkaasti Voimisteluviikolla! Viikolla 2 (10.-16.1.2022) vietetään Suomen Voimisteluliiton organisoimaa Voimisteluviikkoa, eli voit viikon aikana osallistua ilmaiseksi ryhmäliikunta- ja voimistelutunneillemme.