Ilmoittautumisohjeet uusille TRV:n jäsenille

13.8.2021

Tervetuloa liikkumaan Turun Riennon Voimistelu ry:n voimistelu- ja ryhmäliikuntatunneille! Olemme alle koonneet tiivistetysti hieman tietoa seurastamme ja kuinka voit ilmoittautua tunneillemme. Nähdään elokuun lopussa!

Syyskausi alkaa maanantaina 30.8. Voimisteluviikon (30.8.-5.9.) merkeissä. Tämä tarkoittaa sitä, että kyseisen viikon aikana voit käydä tutustumassa ilmaiseksi ryhmäliikuntatunteihin tai esimerkiksi oman ikäryhmäsi voimistelutunteihin.

Miten ilmoittaudut tunneille?

1. Tutustu kauden 2021-2022 aikatauluihin ja ryhmäliikuntatuntien tuntikuvauksiin tai voimistelulajeihin.
  2. Katso onko tunneilla tilaa Ilmoittautuminen-sivun lopusta.
  3. Rekisteröidy Hoika-järjestelmään (varmista, että sivulla lukee Turun Riennon Voimistelu).
  4. Kun olet rekisteröitynyt järjestelmään, varaa paikkasi sinua kiinnostavilta tunneilta.
  5. Maksa kausimaksu ja jäsenmaksu (jäsenmaksu maksetaan kerran vuodessa).
  6. Merkkaa tunnit kalenteriisi ja ota Turun Riennon Voimistelun Instagram-tili sekä Facebook-tili seurantaan!

Pää pirteäksi ja kroppa kuntoon - nähdään syksyllä treenisaleilla!