Iso kiitos seuramme jäsenille, ohjaajille ja vanhemmille

2.7.2020

Kiitos kun pysyit seurassamme tänä poikkeuksellisena keväänä!

Haluamme kiittää ohjaajiamme, voimistelijoitamme, jumppareitamme ja vanhempia tästä poikkeuksellisesta keväästä, sillä pysyitte mukanamme vaikka normaali valmennus- ja ohjaustoiminta ei ollut mahdollisia. Viikoittaiset näkemiset treenisaleilla, keskustelut ohjaajien ja jumpparien välillä, kisamatkat ja harjoituksissa tapahtuvat onnistumisten tuomat ilonhetket ovat tärkeitä tilanteita, jotka ovat nyt keväällä jääneet pienempään osaan.

Kiitämme teitä tanssin muodossa. Tanssin, jonka eri ikäiset voimistelijamme harjoittelivat ja kuvasivat kevään aikana kodeissaan. Videolla on nähtävissä seuramme eri ikäisiä satujumppareita, joukkuevoimistelijoita ja tanssillisia voimistelijoita.

Vaikka kesätreenit ovat mahdollisia ja rajoituksia on purettu, niin pysytäänhän terveinä, jotta voimme taas nähdä syksyllä  jumppasaleilla!