Hae meille ryhmäliikuntaohjaajaksi!

26.7.2021

Haemme tulevalle kaudelle 1-2 uutta osaavaa ja motivoitunutta ryhmäliikunnanohjaajaa. Tarjolla on pari viikkotuntia (Lihaskunto ja Kehonhuolto) sekä tarpeen mukaan tuurauksia.

Arvostamme aitoa kiinnostusta, aikaisempaa ohjaajakokemusta ja harrastuneisuutta lajien parissa. Toivomme kaikilta hakijoilta halua oppia ja kehittyä, reipasta otetta ja järjestelmällisyyttä. Ryhmäliikuntatunnit pidetään keskiviikko iltaisin Turussa lähellä Kupittaanpuistoa.

Ryhmäliikunnanohjaajalta odotamme:

• Yli 18 vuotias
  • Lajiin sopivaa koulutusta, ohjaajakokemusta ja harrastuneisuutta lajien parissa
  • Sitoutuneisuutta, halua kehittyä valmentajana ja seuratoimijana
  • Ohjaajan tehtävänä on suunnitella ja ohjata liikuntaryhmiä

Tarjoamme sinulle:

• Seuramme tukee kouluttautumistasi esim. Voimisteluliiton koulutuksissa noin 100 e / vuosi. Haluamme, että valmentajamme / ohjaajamme ovat ammattitaitoisia ja kehittävät itseään.
  • Palkkaan vaikuttaa aiempi työkokemus sekä suoritetut ohjaaja- ja lajikoulutukset.
  • Voit osallistua TRV:n omille ryhmäliikuntatunneille ilmaiseksi.
  • Tukenasi on pienen seuran valmentajatiimi ja hallitus, joilta voit aina pyytää apua. Tahdomme, että viihdyt TRV:llä mahdollisimman hyvin.
  • Etenemismahdollisuuden seuran sisällä. Voit halutessasi osallistua muuhun seuratoimintaan ohjaamisen lisäksi (mm. talkoot, kilpailujen organisointi)

Lähetä avoin hakemus mahdollisimman pian verkkosivujemme kautta ja kerro, miksi haluat ohjata ryhmäliikuntatunteja. Kauden 2021-2022 toiminta alkaa elokuun lopussa.

Lisätietoja saat myös hallituksen puheenjohtajalta sähköpostilla trvoimistelu@gmail.com.