Hae meille lasten ja nuorten voimisteluohjaajaksi!

22.7.2021

Haemme tulevalle kaudelle kolmea uutta liikunnanohjaajaa ohjaamaan lasten ja nuorten ryhmiä. Haussa on kaksi joukkuevoimistelun vastuuohjaaja ja yksi apuohjaaja.

Arvostamme aitoa kiinnostusta ja halua työskennellä lasten ja nuorten parissa. Aikaisempi ohjaajakokemus ei ole välttämätöntä, mutta harrastuneisuus lajin parissa katsotaan eduksi. Toivomme kaikilta hakijoilta halua oppia ja kehittyä, reipasta otetta ja järjestelmällisyyttä. Ohjaustyö painottuu iltoihin ja viikonloppuihin, joten työ sopii hyvin esim. opiskelun ohelle.

Joukkuevoimistelun vastuuohjaajalta odotamme:

• Yli 18 vuotias
  • Lajiin sopivaa koulutusta ja voimistelutausta ja lajituntemus
  • Mahdollisuus ohjata arki-iltoina (2008-2009 syntyneiden tunnit ovat maanantaisin ja tiistaisin, 2011-2012 syntyneiden tunnit ovat keskiviikkoisin) Turussa lähellä Kupittaanpuistoa
  • Sitoutuneisuutta, halua kehittyä valmentajana ja seuratoimijana

Voimistelun apuohjaajalta odotamme:

• Yli 15 vuotias
  • Oma tanssi/voimistelutausta ja harrastuneisuus lajin parissa
  • Mahdollisuus ohjata arki-iltaisin Turussa lähellä Kupittaanpuistoa
  • Sitoutuneisuutta, halua kehittyä valmentajana ja seuratoimijana

Tarjoamme sinulle:

• Seuramme tukee kouluttautumistasi esim. Voimisteluliiton koulutuksissa noin 100 e / vuosi. Haluamme, että valmentajamme / ohjaajamme ovat ammattitaitoisia ja kehittävät itseään.
  • Palkkaan vaikuttaa aiempi työkokemus sekä suoritetut ohjaaja- ja lajikoulutukset.
  • Voit osallistua TRV:n omille ryhmäliikuntatunneille ilmaiseksi.
  • Tukenasi on valmentajatiimi ja hallitus, joilta voit aina pyytää apua. Tahdomme, että viihdyt TRV:llä mahdollisimman hyvin.
  • Etenemismahdollisuuden seuran sisällä. Voit halutessasi osallistua muuhun seuratoimintaan ohjaamisen lisäksi

Lähetä avoin hakemus mahdollisimman pian verkkosivujemme kautta ja kerro, miksi haluat työskennellä lasten ja nuorten liikunnan parissa. Kauden 2021-2022 toiminta alkaa elokuun lopussa.

Lisätietoja saat myös hallituksen puheenjohtajalta sähköpostilla trvoimistelu@gmail.com