TRV: loppukevään tunnit perutaan – kotitreeniohjeet jatkuvat kesäkuun loppuun

14.4.2020

Loppukevään tunnit peruuntuvat koronavirustilanteesta johtuen

Kulunut kevät on ollut monessa suhteessa poikkeuksellinen ja viimeiset neljä viikkoa harrastustoimintamme on ollut keskeytyneenä. Suomen hallituksen viimeisimmät toimet koronavirusepidemian hillitsemiseksi jatkuvat aiemmin tiedotettua pidempään. Turun Riennon Voimistelu noudattaa omalta osaltaan viranomaisten ohjeistuksia ja osallistuu epidemian hillitsemiseen. Tämä aiheuttaa valitettavasti sen, että emme pääse jatkamaan kauttamme tämän kuluvan kevään aikana.

Olemme erittäin pahoillamme peruuntuneesta loppukaudesta. Jäsenistömme hyvinvointi ja liikunnalliseen elämäntapaan kannustaminen on meille erittäin tärkeää. Tästä syystä tarjoammekin etänä ohjeita liikkumiseen kotona. Treeniohjeet aikuisten tunneille julkaistaan kerran viikossa nettisivuillamme. Valmennusjoukkueille lähetetään viikottaiset treeniohjeet ja lisäksi treenivinkkejä julkaistaan seuran Instagramissa. Toivommekin innokasta osallistumista kotitreenin muodossa! Voit myös julkaista videoita omasta treenaamisestasi kotona ja merkitä @trvoimistelu:n julkaisuusi.

Myös kevään kilpailutoiminta on valmennusryhmien ja tanssillisen voimistelun osalta peruttu tai siirretty syksyyn. Lisätietoja Voimisteluliiton tiedotteessa: Voimisteluliiton päätökset koronavirus COVID-19 liittyen

TRV toivottaa kaikille liikunnallista ja aurinkoista kevään jatkoa tästä poikkeustilasta huolimatta!

Pidetään toisistamme huolta!